ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    רשלנות רפואית בלידה

    רשלנות רפואית בלידה היא עניין נפוץ יחסית. חשוב מאוד לשים לב שמעקב לקוי אחר העובר והאם במהלך הלידה עלול להוביל לרשלנות בלידה.

    לאורך כל הלידה מחוברים האם והעובר למוניטורים מיוחדים שמפרטים בכל רגע נתון על מצב השניים. השגחה לא נכונה על השניים או שימוש לקוי במכשירים הללו, יכולים להזיק להם ולהוביל לרשלנות רפואית בלידה.

    רשלנות בלידה יכולה להיגרם גם עקב ביצוע לידה בצורה לא נכונה. ישנן שיטות שונות לביצוע לידה, מלידת מלקחיים ועד ניתוח קיסרי, בהתאם למצב העובר והאם. אם הלידה מתבצעת בשיטה שאינה מתאימה לשניים, היא עלולה להזיק להם.

    אחד המקרים הנפוצים ברשלנות בלידה הוא השתהות בטיפול במצבי חירום במהלך הלידה.  גם לידה שמתוכננת להתבצע בצורה מסוימת, עלולה להתפתח לתהליך רפואי מסובך ומורכב יותר. כך למשל, לידה רגילה יכולה להפוך ללידת מלקחיים. מקרה נוסף הוא בהשתהות ביצוע ניתוח קיסרי כדי לחלץ את העובר אשר שרוי במצוקה עוברית. אם הצוות הרפואי ישתהה בהחלטה לגבי תכנית הפעולה הוא עלול לפגוע באם ובעובר.

    כל מקרה שבו נשא הליך רפואי תוצאות שאינן לפני ההנחיות האלו מומלץ לפנות לעורך דין רשלנות רפואית בלידה ניסן מנו לבדיקת הנסיבות הפרטניות והערכת סיכויי התביעה.

    עורך דין רשלנות רפואית בלידה

    טיפול רפואי לקוי ורשלני במהלך כל אחד משלבי ההיריון והלידה, עלול להוביל למות העובר והאם, או להוביל לנזקי גוף קשים לעובר בדמות שיתוק מוחין, פיגור שכלי, פגיעות אורטופדיות ונוירולוגיות קשות ועוד, וכן לנזקי גוף קשים לאם בדמות אובדן יכולת להיכנס להיריון נוסף, נזקים נפשיים ועוד.

    בכל אחד משלבי ההיריון הצוות הרפואי נדרש לפעול על פי הסטנדרט הרפואי המקובל. כך, למשל, בשלב מעקב ההיריון על הצוות הרפואי לגלות, מבעוד מועד, מומים מולדים או מחלות חמורות אצל העובר, לשלוח את האם לבדיקות נכונות, לפענח נכונה את הבדיקות ועוד. בשלב הלידה עצמה, על הצוות הרפואי להיות קשובים לדופק העובר ולאבחן מצוקה עוברית במועד, לבחור את האופן המתאים ללידה (נרתיקית או קיסרית), לחלץ את היילוד השרוי במצוקה במהרה ועוד. ובשלב הטיפול ביילוד לאחר לידתו, על הצוות הרפואי במחלקת תינוקיה או פגייה לעקוב אחר סימני אזהרה מדאיגים (כגון: הפסקות נשימה של היילוד וכו') ולהעניק טיפול מיידי.

    טיפול לקוי בכל אחד מהשלבים הנ"ל עלול להוביל לפגיעה קשה ביותר אשר תלווה את היילוד במשך כל חייו הבוגרים, ואף למוות.

    עו"ד מנו מתמחה בתביעות רשלנות רפואית בלידה, תביעות אשר דורשות מומחיות רבה הן בהוכחת רשלנות הצוות המטפל הן בהוכחת הנזק האדיר שנגרם לנפגעים ובני משפחתם.

     

    בנחישות וברגישות

    לאחר שנאסף כלל החומר הרפואי והעברתו לידי מומחה בתחום הרלוונטי, וככל שעולה המסקנה כי ישנה אפשרות להוכיח שהנזקים הנטענים נגרמו כתוצאה מרשלנות רפואית במהלך הלידה, הרי שיש מקום להגשת תביעה אזרחית. לאורך הטיפול בתיק, תידרש העברת החומר הראייתי לעיון מומחים נוספים בהתאם למישור בו נגרמו הנזקים הנטענים, על מנת להניח יסודות לביסוס קשר סיבתי בין הנזקים הנטענים והיקפם לבין התנהלות הצוות הרפואי במהלך ההריון ו/או הלידה לפי העניין. לצד המאפיינים המקצועיים המובהקים הנדרשים מעורך דין רשלנות רפואית בלידה לצורך טיפול יעיל וחכם בתיק, נדרשות אמפתיה ויכולת לגלות הקשבה ורגישות כמתחייב במהלך טיפול בענייני רשלנות רפואית בכלל, ובהריון ובלידה בפרט.

    לפרטים נוספים, צרו קשר עם משרדנו באתר או בטלפון 050-2375955.

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      שאלות ותשובות

      מיהו עורך דין מומלץ רשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית הוא עורך דין שיש לו את תשתית הידע הנרחבת וארגז הכלים המעשיים העשיר ביותר בתחום הרפואה והמשפט, בשילוב עם הניסיון והמיומנות בניהול משא ומתן והליכים משפטיים בתחום הרשלנות הרפואית, יחד עם הקשרים החשובים וההיכרות עם הגורמים הרפואיים שיש בידיהם כדי לעשות למען טובת התובע ומטרותיו בתיק רשלנות רפואית. עורך הדין מעניק יעוץ ראשוני ולאחר בחינת חומר הראיות בתיק והנסיבות, מועבר כלל התיעוד לבדיקת רופא מומחה על מנת לברר את שאלת האחריות הרובצת לפתחו של הגורם הרפואי, כלומר – האם במקרה פלוני מתקיימת רשלנות רפואית שניתן לתבוע בגינה? ומהו היקף הנזקים והנכות שנגרמו כתוצאה הימנה?

      כיצד אדע אם יש לי עילה ברשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית ניסן מנו מוביל בתחומו, עוסק באופן בלבדי בדיני נזיקין ורשלנות רפואית ופועל למען תובעים בלבד במקצועיות ללא פשרות. בפגישתכם הראשונה עמו, יבחן עורך הדין מנו את נסיבותיכם ויעריך את מצבכם המשפטי לאור זכויותיכם כמטופלים בהתאם לחוק. משרדנו מקפיד על ליווי שוטף ושקיפות מלאה לאורך ההליך והתאמתו אישית לכל לקוחה ולקוח. הבטיחו את קבלת הייעוץ והליווי המשפטי לו אתם זקוקים וצרו קשר עם משרדנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      כיצד מתחילים בתהליך?

      לצד טענות עובדתיות ומשפטיות, וכדי להוכיח טענת רשלנות רפואית המיוחסת לגורם רפואי, על התובע לצרף חוות דעת מומחים רפואיים בתחומים הרלוונטיים לתביעתו. מדובר בחוות דעת המתייחסת לרשלנות הרפואית עצמה ומבססת את האחריות המיוחסת לנתבע על דרך המעשה ו/או המחדל, וכן בחוות דעת לעניין אומדן והיקף הנזקים שנגרמו לתובע. משרד עורך דין רשלנות רפואית במרכז מפנה את לקוחותיו לבדיקות מומחים בכל תחומי הרפואה לצורך חוות דעת משפטיות. לצד עבודה מקצועית, יסודית וחתירה בלתי מתפשרת להישגים המשפטיים הטובים ביותר, שם משרדנו לנגד עיניו את טובת הלקוח והגשמת מטרותיו ופועל למענו בנאמנות ובשקיפות תוך הקפדה על זמינות עבורו. לסיוע מקצועי בנושאי רשלנות רפואית, צרו קשר עם עורך הדין ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      באילו תחומים פועל עורך דין רשלנות רפואית במרכז?

      משרדו של עורך הדין ניסן מנו מייצג ופועל למען תובעים בלבד, במסגרת תביעות רשלנות רפואית כנגד גורמים רפואיים שונים, בהם רופאים ואנשי צוות רפואי נוספים, בתי חולים וקופות חולים ואף גופים גדולים יותר כמו מדינת ישראל ומשרד הבריאות. מדובר בתביעות בגין נזקים שנגרמו לתובע ו/או למשפחתו אגב טיפולים רפואיים כגון בדיקות, אשפוז, ניתוח, אבחון רפואי שגוי או מאוחר, הריון, מעקב הריון ולידה ועוד נסיבות שונות.

      עו"ד רשלנות רפואית בלידה

      עורך דין רשלנות רפואית בלידה, מטפל בכל הנושא של רשלנות רפואית הנגרמת לאם ולעובר לאורך כל תהליך הלידה. אין דבר המשמח יותר, מלידת תינוק חדש. מדובר בהתרגשות גדולה לכל המשפחה, להורים הטריים לאחרים במידה ויש, לסבים והסבתות, ובאופן כללי לכולם. אך ישנם מקרים שהאושר הזה לא מגיע, משהו משתבש והלידה מסתבכת, והתוצאה היא נזק לאם או לעובר, ולפעמים אף היא טרגית ומסתיימת במות אחד מהם. ישנם מקרים בהם הנזק יגרם בשל רשלנות רפואית עוד לפני תחילת תהליך הלידה, תוך כדי הלידה או אחרי הלידה, והכל בגלל פעולה רפואית שגויה של הצוות, כשלעיתים היעדר פעולה כזו או אחרת, הוא שגורם לרשלנות. לחילופין היעדר פעולה כאשר היה מקום לבצעה. על הצוות הרפואי הכולל רופאים, אחיות ומילדות, לקחת את כל הדברים בחשבון כולל היסטוריית הריון, עברה המיילדותי של האשה ועוד. במידה ואתם חושבים כי נפלתם קורבן לרשלנות רפואית בלידה, פנו עוד היום אל משרדו של עורך דין ניסן מנו, מומחה בתחום, בעל ותק וניסיון רב שנים.

      עורכי דין רשלנות רפואית בלידה – רגישות ומקצועיות

      כל נושא רשלנות רפואית בלידה הוא מורכב, ובעל רגישות יתר. לכן, מומלץ בכל חשד לרשלנות רפואית, לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית בלידה, שיבדוק עבורכם בנוגע להגשת תביעה. באם הגשתם תביעת רשלנות רפואית בלידה נגד הצוות הרפואי בבית חולים, אחת הסוגיות שבית המשפט בוחן היא, האם ההתנהלות של הצוות הרפואי חרגה מהפרוטוקול הרפואי המקובל והנכון בכל שלבי הלידה ,תוך הפעלת מבחן ה"רופא הסביר" בנסיבות האירוע שנוצרו. התובעים יידרשו להוכיח שקיים קשר סיבתי בין ההתרשלות לבין התוצאה הסופית.

      עורך דין מומלץ לרשלנות רפואית בלידה ניסן מנו

      במשרדנו מכירים היטב מהי רשלנות רפואית בלידה , ואיך להפוך את הרשלנות לתביעה ראויה ומנצחת. לכן בכל חשד לרשלנות רפואית תוכלו לפנות לניסן מנו, עורך דין ותיק ובעל ניסיון רב בתחום, שיסייע לכם לקבל את זכויותיכם.

      עורך דין רשלנות רפואית בלידה ניסן מנו

      אישה הכורעת ללדת ומגיעה לבית החולים, תעבור הליכים רפואיים הכפופים לסטנדרטים ונורמות רפואיים ומקצועיים, המכפיפים אליהם את כל הצוות הרפואי המטפל ביולדת. כאשר הצוות הרפואי נוהג במהלך הלידה בדרך שיש בה משום סטייה או חרידה מאותם כללים מקצועיים – על דרך המעשה ו/או המחדל – ואגב כך נגרם נזק לתינוק ו/או ליולדת, הרי שמדובר במצב העולה כדי רשלנות רפואית בלידה.

       

      עורך דין רשלנות רפואית בלידה – כיצד מתנהלת התביעה?

      לכל תביעת רשלנות רפואית קודמת פנייה לעורך דין שהוא מנוסה ביישום הדין והפסיקה הרלוונטיים בתיקים מסוג זה, שהם מורכבים ורגישים במיוחד. עורך דין רשלנות רפואית בלידה ניסן מנו עוסק זה שנים רבות בניהול תביעות שעילתן ברשלנות רפואית בהריון ובלידה, ניסיון מקצועי וידע עשיר המאפשרים ללקוחותיו לקבל פיצויים גם בנסיבות המורכבות והמאתגרות ביותר. אם הנכם סבורים שלתינוקכם נגרמו נזקים כתוצאה מרשלנות רפואית במהלך ההריון ו/או הלידה, פנו אלינו לבחינת העובדות והראיות בשאלת קיומה של רשלנות רפואית טרם ההתעברות, במהלך ההריון ו/או במהלך הלידה וכן במהלך שהות היולדת והתינוק בבית היולדות. עורך הדין ידאג להעתקת התיק הרפואי וכלל המסמכים המתייחסים למעקב ההריון במוסדות השונים ויעבירו לחוות דעת מומחה בתחום הרפואי הרלוונטי, לצורך הכרעה ראשונית בשאלה האם נפל דופי בהתנהלות הגורמים הרפואיים, העולה כדי רשלנות רפואית בהתאם לאמות מידה מקצועיות שונות.

      רשלנות רפואית לידה

      ישנם לא מעט הליכים רפואיים שאנו עוברים, כשאר את מרביתם אנו מוכן בצורה כזו או אחרת לסבול על עצמנו במקרה של תקלות, ואילו במקרים אחרים כמו של רשלנות רפואית בלידה אנו נתקשה לסבול כלל. מקרים כאלו עלולים לצוץ בכל שלב בהליך הלידה ואף בשלבי ההיריון, על כן מומלץ במקרים שכאלו להיוועץ עם עורך דין המתמחה בתחום רשלנות רפואית. כך נוכל להחזיר את הצדק עד כמה שניתן ולהעמיד את המוסד או הצוות הרפואי לדין. ובבחירה של עורכי דין למשימה שכזו, מומלץ לבחור בעורך הדין ניסן מנו המתמחה בתביעות רשלנות רפואית ובעל ניסיון רב במקרים של רשלנות רפואית בלידה.

      מקרים של רשלנות רפואית בלידה

      כאשר מדובר במקרים של רשלנות רפואית בלידה, ישנם כמה מקרים שכיחים אשר עלולים להתקיים תחת הגדרה זו. הראשונה כמובן היא בחירה של שיטת יילוד לא נכונה לעובר ולאם, בין אם בחירה בלידה טבעית או קיסרית ובין אם בפגיעה שהתגלתה לאחר הלידה עצמה. מקרה שכיח לא פחות הוא כמובן פגיעות הנחשבות לפגיעת פוסט לידה, במקרים של אי אבחון מצוקה של התינוק והתפתחות של בעיות באחת המערכות, עלולים להשפיע על המשך חייו.

      מקרים נוספים עלולים להתבצע בדמות עיכוב בזמן הלידה, ובמקרים קיצוניים אף מחסור של חמצן לעובר ולהפך. מקרים של זירוז או שימוש בפרוצדורות לא נכונות לאם, עלולים להיחשב גם כן לחלק מהגדרה של רשלנות רפואית.

      מקרים נוספים

      רשלנות רפואית בלידה מתאפיינת לעיתים גם בבדיקות אשר קדמו ללידה, החל ממצוקה עוברית שלא זוהתה בזמן ועד למעקב "רופף" עבור הריוניות בסיכון. מקרים שכאלו נחשבים גם הם לחלק מהגדרה של רשלנות רפואית בלידה או בזמן ההיריון, שכן ניתן היה למנוע חלק מהם ואף לצמצם את הפגיעות השונות בגילוי מוקדם ואחראי.

      ובבחירה של עורך דין מיומן ומקצועי בתחום תביעות בגין רשלנות רפואית, מומלץ להיוועץ ראשית עם איש מקצוע מיומן ומקצועי כמו עורך דין ניסן מנו המחזיק בניסיון רב בתחום תביעות רשלניות רפואיות, ובעיקר בעל רפרטואר עשיר של סיבוכי היריון ואפילו לידה שקטה.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן