ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין נזיקין

    עורך דין נזיקין מומלץ

    כולנו חשופים בכל רגע נתון לפגיעה גופנית או נפשית. זה יכול לקרות כאשר אנו פוסעים בדרך עירונית ונחבלים כתוצאה מנפילה, כתוצאה מטביעה בבריכה, נפילה בקניון, תאונת דרכים או פגיעה שארעה במסגרת העבודה, פגיעה במהלך פעילות בבית הספר או לאחר שעות הלימודים ועוד אין סוף נסיבות מגוונות. פעמים רבות תאונה שכזו גורמת לנזקים משמעותיים לאדם ומותירה בו אף נכות קבועה – מצב רפואי שיש לו השלכות רוחביות על המשך מהלך חייו של אדם יהא גילו אשר יהא, ועל קרוביו.

    עורך דין נזיקין מומלץ במרכז

    כשמדובר בתאונת דרכים, יהא הנפגע זכאי לפי חוק לפיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו לו, אלא שכדי למצות את זכאותו במסגרת ההליך ולקבל את הפיצוי המקסימלי, ידרש לנהל משא ומתן עם חברת הביטוח בהתאם לראיות שבידיו ולמכלול נזקיו ולעמוד על שיעור הפיצוי ההולם בנסיבות. בנוגע ליתר המקרים, ידרש הניזוק לבסס קשר סיבתי בין התאונה ונזקיו בעטיה לבין מעשהו או מחדלו של הגורם המזיק. לאחר שיצלח משוכה זו, ידרש להביא ראיות לעניין היקף נזקיו ושיעור הפיצוי ההולם לרבות חוות דעת רפואיות, בהתאם למספר פרמטרים אליהם מתייחס בית המשפט. הואיל ומדובר בהליכים מורכבים המחייבים התמצאות ומיומנות ביישום הדין, הפרוצדורה והפסיקה, חשוב לפנות לעורך דין נזיקין מומלץ.

    פנו אלינו לייעוץ וייצוג בנזיקין

    סמוך לאחר הפגיעה מומלץ, מטבע הדברים, לגשת מיד לקבלת טיפול רפואי מתאים. במקביל, חשוב לאגד את כל המסמכים הרפואיים, ההפניות, התמונות והקבלות ויתר הראיות המעידות על הצעדים שנעשו בקשר עם התאונה והפגיעה. ביחס לטיפול הרפואי, נדגיש את החשיבות שבמיצוי הבירור בהתאם להנחיות הרופאים ובהשלמת הטיפולים, בדיקות הדמיה, פיזיותרפיה, הידרותרפיה, ריפוי בעיסוק וכיוצא באלה. מיצוי מלא של הזכויות אפשרי בזכות ניהול חכם של ההליכים מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי והוועדות הרפואיות מטעמו וכן צדדים שלישיים נוספים בהתאם לנסיבות, הדורשים עבודה משפטית מקצועית. לעורך דין נזיקין מומלץ ניסן מנו ניסיון עשיר ורב שנים בענף הנזיקין, המעניקים ללקוחות המשרד יתרון מובהק בהליכים מול כל הגופים והרשויות.

    פנו אל משרדו של עורך הדין ניסן מנו כבר היום לפרטים נוספים וייעוץ משפטי באתר או בטלפון 050-2375955.

    עורך דין נזיקין מומלץ ניסן מנו

    עורך דין תביעות נזיקין

    תחום דיני הנזיקין הוא נרחב ומורכב ובהיותו כזה, העיסוק בו מחייב התמחות ספציפית של עורך הדין, ניסיון ביישום החוק והפסיקה ויכולת עבודה באופן מתודי ומסודר. עורך דין תביעות נזיקין פועל מול גופים ציבוריים ופרטיים שונים, כגון המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מעסיקים ועוד. עורך דין תביעות נזיקין מנוסה, יודע לזהות רכיבים בתשתית העובדתית והראייתית בכל סוגיה, שהרי בכל אחד ואחד מהם יש כדי להכריע את גורל התיק. מטרתה של תביעת נזיקין היא לאפשר לניזוק – מי שנגרם לו נזק בפועל – לקבל פיצויים בגין אותם הנזקים מאת הגורם או הגורמים אליהם מיוחסת האחריות לגרימת נזקים אלה.

    משרד עורכי דין תביעת נזיקין

    בתביעות נזיקין, לא די בהאשמת הגורם המעוול בגרימת הנזקים לתובע. בהינתן שהרכיב העומד בבסיס כל תביעת נזיקין הוא נזק, הרי שעל מנת שתביעת התובע תתקבל, עליו להוכיח קיומו של נזק בפועל (ולא רק סיכון תיאורטי, או פוטנציאל לנזק). את הנדבך הזה של התביעה ניתן להוכיח באמצעות תיעוד רפואי, סיכומי אשפוז וכן קביעת הוועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי או באמצעות חוות דעת של מומחה רפואי ערוכה כדין. בנוסף לרכיב הנזק ישנו רכיב אחריות בנזיקין, כלומר, על התובע שטוען כי נגרמו לו נזקים לקשור קשר סיבתי מובהק בין המזיק לנזק ולהביא ראיות לכך שנזקיו נגרמו כתוצאה ממעשה או מחדל מצד אנשים או גורמים שונים, שיכלו והיו צריכים לפעול בהתאם לחוק ומשום שלא עשו כן – נגרמו לתובע נזקיו הנטענים.

    במה מתבטאת מקצועיותו של עורך דין לתביעות נזיקין?

    שיקוף מצבו המשפטי של הניזוק, בירור מכלול נזקיו, סיכויי תביעתו להתקבל, כמו גם גיבוש כתב התביעה וניהול התיק בבית המשפט הם הליכים מורכבים המחייבים את בקיאותו וניסיונו של עורך דין תביעות נזיקין ניסן מנו. "המוציא מחברו – עליו הראיה" הוא עיקרון מנחה בתביעות נזיקין, ומשמעותו היא שהתובע פיצויים מצד ג' שלטענתו גרם לו נזקים בשל התנהגותו המנוגדת לחוק, חייב להוכיח את יסודות תביעתו, להביא ראיות לטענותיו ותימוכין מן הפסיקה לצורך קבלת סכום הפיצויים המקסימלי בנסיבות.

    פנו אל מרד עו"ד ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955, והבטיחו את קבלת הייעוץ המשפטי לו אתם זקוקים.

    עורך דין לתביעות נזקי גוף

    מהם נזקי גוף? נזקי גוף הם פגיעות פיזיות למשל במישור האורטופדי, הנוירולוגי, הפנימי ועוד, וכן פגיעות נפשיות-פסיכיאטריות מהם סובל אדם כתוצאה ממעורבותו בתאונות דרכים, תאונות עבודה או תאונות אישיות שנגרמות בנסיבות שונות, למשל נפילה ברחוב או נפילה מגובה, חבלות כתוצאה מהתנהלות רשלנית של צד ג', כתוצאה מרשלנות רפואית של גורם או גוף רפואי וכן בשל מחלה בה לקה אדם על רקע תנאי העסקתו. נזקי גוף שהם תוצאה של נסיבות מעין אלה מותירים לרוב בגופו של הניזוק נכויות שונות – זמניות ו/או קבועות –  ועל מנת להבטיח מיצוי מרבי של זכויות הניזוק וקבלת סכום הפיצויים המקסימלי, ישנו צורך עקרוני לפנות לעורך דין לתביעות נזקי גוף.

    עורך דין תביעות נזקי גוף – מה תפקידו?

    אם חליתם או נפצעתם כתוצאה מתאונה, ישנה סבירות גבוהה כי הנכם זכאים לפיצויים בין היתר בשל כאב וסבל, הפסד שכר ואובדן כושר ההשתכרות, הפסד זכויות סוציאליות והוצאות נוספות. כדי לברר את מצבכם המשפטי ולבחון את זכואותכם ושיעורה, יש לפנות לעורך דין לתביעות נזקי גוף סמוך ככל שניתן למועד התאונה או גילוי המחלה. עורך הדין יבחן את התיעוד הרפואי ובהתאם לנסיבות הפגיעה יעניק לכם יעוץ בנוגע לאופן הטיפול בתיק והפעולות שיש לנקוט מול חברות הביטוח, המעסיק וכל גורם אחר הרלוונטי בנסיבות הספציפיות, והדרכה מתאימה בנוגע להמשך התנהלותכם מולם. בנקודה זו חשוב לעמוד על החשיבות והעקרוניות שבפניה לעורך דין לתביעות נזקי גוף, הואיל ומדובר בהליך משפטי מורכב שיש לנהל במקצועיות, בחוכמה ותוך היכרות עם החוק ומגמות הפסיקה של בתי המשפט.

    מעטפת משפטית מקיפה

    צוות משרדו של עורך דין לתביעות נזקי גוף ניסן מנו מיומן ומנוסה בייצוג תובעים, וזה שנים מעניק ללקוחותיו טיפול משפטי מושלם – החל מהערכה ראשונית של סיכויי התביעה ושיקוף שלבי התהליך, טיפול מקצועי ויסודי מול הגופים הרלוונטיים השונים, ניהול משא ומתן בלתי מתפשר מול חברות הביטוח ומיצוי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי, ניהול תיקים בבתי המשפט השונים וחתירה מתמדת להצלחה תוך הקפדה על יעילות, אמינות וזמינות.

    לקבלת הסיוע המשפטי לו אתם זקוקים בנושא, צרו קשר עם משרדו של עורך הדין ניסן מנו, באתר או בטלפון 050-2375955.

    עורך דין נזקי גוף במרכז

    תביעות נזקי גוף הן שונות ומגוונות, בכל הנוגע לנסיבותיהן ובהתאם לזאת גם בכל הנוגע לאופן בו יש לטפל בהן, זהות הגופים עמם יש לבוא בדברים, החוקים והפסיקה אותם יש ליישם למיצוי הזכויות, והפרוצדורה המחייבת בהן. בתאונות דרכים, למשל, קמה לנפגע זכאות אוטומטית לפיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו לו ואין נפקא מינה אם יש לו אחריות לגרימת התאונה. חרף זאת, ידרש הנפגע להניח יסודות להוכחת זכאותו לסכום הפיצוי הספציפי אותו הוא דורש ולהביא ראיות לחומרת נזקיו ונכותו בבואו לדרוש את סכום הפיצוי המקסימלי. בתביעות אחרות, ידרש הנפגע לצלוח משוכות נוספות המתייחסות לאחריות הרובצת לפתחו של המזיק ועל מעשהו או מחדלו המפרים אותה, וכן לגובה הפיצוי הנתבע. מכל מקום, הרי שמדובר בהליכים משפטיים סבוכים ומורכבים המחייבים טיפול בידי עורך דין שיש לו את הפרופסיה בתביעות נזקי גוף ומיומנות ביישום הדין והפסיקה הרלוונטית לעניין ולתקופה. בהינתן שכך, באשר לניהול תביהות נזיקין אין מנוס מלפנות לעורך דין נזקי גוף במרכז.

    עורך דין נזקי גוף במרכז פועל למיצוי זכויותיך

    המפתחות להתקדמות יעילה ומהירה וסיום משביע רצון של התיק הם ידע עשיר, כלים מקצועיים, יצירתיות וכמובן ותק מקצועי, היכרות עם סוגיות מגוונות וניסיון ביישום הפרוצדורה. כאשר עסקינן בתביעות נזקי גוף בהן על הניזוק לעמוד על נכויותיו ושיעורן, עליו להביא חוות דעת רפואית מטעמו במישור הרלוונטי. גם ביחס לזה חשובה הפניה לעורך דין נזקי גוף במרכז, המפנה את לקוחו אל המומחה הרפואי העוסק בעריכת חוות דעת משפטיות והגשתן לבתי המשפט.

    שמים את הלקוח במרכז

    עורך דין נזקי גוף במרכז ניסן מנו פעל במהלך השנים עבור מאות נפגעים בתאונות שונות וייצג אותם מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי והוועדות הרפואיות מטעמו, מעסיקים וגופים רבים נוספים לאורך מאות הליכים מורכבים ותוך הקפדה על יחס אישי לכל לקוח במקביל לעבודה מקצועית, אחראית ויסודית. משרדנו מעניק ייצוג משפטי מקיף בתביעות נזקי גוף לרבות רשלנות רפואית במהלך הריון ולידה ופרוצדורות כגון הליכים כירורגיים, פלסטיים וטיפולי שיניים רשלניים.

    לייעוץ ראשוני וקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עם משרדינו כבר היום באתר או בטלפון 050-2375955.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      שאלות ותשובות

      מיהו עורך דין מומלץ רשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית הוא עורך דין שיש לו את תשתית הידע הנרחבת וארגז הכלים המעשיים העשיר ביותר בתחום הרפואה והמשפט, בשילוב עם הניסיון והמיומנות בניהול משא ומתן והליכים משפטיים בתחום הרשלנות הרפואית, יחד עם הקשרים החשובים וההיכרות עם הגורמים הרפואיים שיש בידיהם כדי לעשות למען טובת התובע ומטרותיו בתיק רשלנות רפואית. עורך הדין מעניק יעוץ ראשוני ולאחר בחינת חומר הראיות בתיק והנסיבות, מועבר כלל התיעוד לבדיקת רופא מומחה על מנת לברר את שאלת האחריות הרובצת לפתחו של הגורם הרפואי, כלומר – האם במקרה פלוני מתקיימת רשלנות רפואית שניתן לתבוע בגינה? ומהו היקף הנזקים והנכות שנגרמו כתוצאה הימנה?

      כיצד אדע אם יש לי עילה ברשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית ניסן מנו מוביל בתחומו, עוסק באופן בלבדי בדיני נזיקין ורשלנות רפואית ופועל למען תובעים בלבד במקצועיות ללא פשרות. בפגישתכם הראשונה עמו, יבחן עורך הדין מנו את נסיבותיכם ויעריך את מצבכם המשפטי לאור זכויותיכם כמטופלים בהתאם לחוק. משרדנו מקפיד על ליווי שוטף ושקיפות מלאה לאורך ההליך והתאמתו אישית לכל לקוחה ולקוח. הבטיחו את קבלת הייעוץ והליווי המשפטי לו אתם זקוקים וצרו קשר עם משרדנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      כיצד מתחילים בתהליך?

      לצד טענות עובדתיות ומשפטיות, וכדי להוכיח טענת רשלנות רפואית המיוחסת לגורם רפואי, על התובע לצרף חוות דעת מומחים רפואיים בתחומים הרלוונטיים לתביעתו. מדובר בחוות דעת המתייחסת לרשלנות הרפואית עצמה ומבססת את האחריות המיוחסת לנתבע על דרך המעשה ו/או המחדל, וכן בחוות דעת לעניין אומדן והיקף הנזקים שנגרמו לתובע. משרד עורך דין רשלנות רפואית במרכז מפנה את לקוחותיו לבדיקות מומחים בכל תחומי הרפואה לצורך חוות דעת משפטיות. לצד עבודה מקצועית, יסודית וחתירה בלתי מתפשרת להישגים המשפטיים הטובים ביותר, שם משרדנו לנגד עיניו את טובת הלקוח והגשמת מטרותיו ופועל למענו בנאמנות ובשקיפות תוך הקפדה על זמינות עבורו. לסיוע מקצועי בנושאי רשלנות רפואית, צרו קשר עם עורך הדין ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      באילו תחומים פועל עורך דין רשלנות רפואית במרכז?

      משרדו של עורך הדין ניסן מנו מייצג ופועל למען תובעים בלבד, במסגרת תביעות רשלנות רפואית כנגד גורמים רפואיים שונים, בהם רופאים ואנשי צוות רפואי נוספים, בתי חולים וקופות חולים ואף גופים גדולים יותר כמו מדינת ישראל ומשרד הבריאות. מדובר בתביעות בגין נזקים שנגרמו לתובע ו/או למשפחתו אגב טיפולים רפואיים כגון בדיקות, אשפוז, ניתוח, אבחון רפואי שגוי או מאוחר, הריון, מעקב הריון ולידה ועוד נסיבות שונות.

      עורך דין נזיקין – מידע נוסף

      במהלך החיים מתרחשות תאונות בלתי שגרתיות, הגורמות לנו לנזקי גוף שבגינם נאלץ לעבור תקופת החלמה ושיקום, שתפגע לנו בשגרת החיים, ולא פעם ישנה פגיעה מהותית גם ביכולת ההשתכרות. במקרים אלו חובה להגיש תביעה בעזרתו של עורך דין נזיקין, לצורך קבלת מלוא הפיצויים המגיעים לכם. דיני נזיקין מורכבים מאוד, רבים לא מודעים כלל לרמת הפיצוי המגיעה להם. חשוב לדעת כי קבלת פיצויים מקלה מאוד, ותאפשר לכם לקבל טיפולים רפואיים, גם חריגים למצבכם ויכולת התמודדות יום יומית עם הנטל הכלכלי. בפניה לעורך דין מומחה בתחום ובעל וותק רב שנים, אתם בעצם מגדילים משמעותית את הסיכוי שלכם לנצח בתביעה, ולזכות בפיצויים גבוהים ומשמעותיים במיוחד. תביעת נזיקין יכולה להתנהל כנגד גורמים שונים ביניהם חברות ביטוח, רשויות וגורמים נוספים. פנו עוד היום אל משרד עורך דין ניסן מנו, מהמובילים בתחום, על מנת לקבל ייעוץ.

      עורך דין לענייני נזיקין

      תביעת נזיקין לא חייבת להיות רק במקרים חמורים כמו פציעות קשות או מוות. גם שבר ביד, נפילה ברחוב שגרמה לכם לחבלה, או נזק גופני אחר, יכולה לזכות אתכם בפיצויים הולמים. בבואכם לתבוע נזיקין, ורגע לפני שתפנו לייעוץ אצל עורך דין נזיקין עליכם לאסוף חומרים אשר ישמשו לטובתכם לאורך התביעה. באם היו עדים למקרה בו נפגעתם, חשוב מאוד שתרשמו את פרטיהם במידה ויצטרכו למסור עדות. את כל התיעוד הרפואי אותו תקבלו, מומלץ לרכז בקלסר מיוחד וליצור עותק אחד לפחות. תעדו באמצעות צילומים את מקום הפציעה, הגורם לפציעה ואת הפציעה עצמה. כל פרט כזה יכול להוות חומר הוכחה בו יהיה ניתן לעשות שימוש בבית במשפט.

      ייצוג על ידי מומחים יובילו לניצחון

      בבואכם לתבוע נזיקין, עליכם להיות מיוצגים אצל הטובים ביותר בתחום. משרד עורך דין ניסן מנו, בעל ניסיון של אלפי שעות של הופעות בבתי משפט, ניסיון בניהול תיקים וניהול משא ומתן מול חברות ביטוח, קופות החולים והמדינה, והכול תוך שימת דגש על טובת הנפגע. פנו אלינו עוד היום לקבלת הפיצויים המקסימליים המגיעים לך.

      עורך דין מומלץ ע"י לקוחות

      תביעות נזיקין מתנהלות אל מול אנשים וגופים שנהגו ברשלנות או עברו על החוק ובכך גרמו לנזק לצד שני. תביעות נזיקין מוגשות על ידי עורך דין נזיקין מומלץ, בגין נזקי גוף, תאונות דרכים או עבודה, מחלת מקצוע, תאונות בשטח שיפוט ועוד. במקרה והתברר כי התקיימה רשלנות מצד גורם מסוים, ניתן להגיש תביעת נזיקין לפיצויים. דיני נזיקין הם אחד מהענפים המורכבים ביותר בתחום המשפט האזרחי. נפגעי גוף מוצאים את עצמם פעמים רבות בסיטואציה לא פשוטה. עורך דין נזיקין מומלץ, נדרש להציג מצוינות משפטית, ומאחר ומדובר בתחום רגיש עליו להבין את הסיטואציה בה נמצא הלקוח ולגלות אליה רגישות. כמו כן, בשל המצב המורכב, על עורך הדין לדאוג לפיצוי באופן המהיר ביותר, על מנת שהתובע יוכל להמשיך בשגרת חייו. במידה ואתם זקוקים לעורך דין נזיקין, פנו אל משרד עורך דין ניסן מנו, המוביל בתחום.

      נפגעתם? פנו אל עורכי דין נזיקין הטובים ביותר

      תחום דיני הנזיקין נחשב לאחד מהתחומים המאתגרים במשפט הישראלי. מדובר בתחום המשלב בתוכו סוגיות משפטיות יחד עם סוגיות רפואיות. מדובר בתחום בו נדרשת התמחות ושיתוף פעולה עם מומחים מתחומים נוספים כרופאים, מומחים מתחום התעסוקה, מומחי בטיחות ועוד. על אנשי המקצוע למסור חוות דעת מקצועיות בנושא התביעה, אשר יוצגו בפני בית המשפט. חשוב מאד לקבל יעוץ משפטי מעורך דין נזיקין מומלץ המומחה בתחום הנזיקין סמוך ככל האפשר למועד התאונה בגינה מעוניינים לתבוע נזיקין, במסגרת פניה מוקדמת לייצוג משפטי, נמסרת גרסה עובדתית עדכנית המשליכה על השלבים הבאים.

      עורך דין נזקי גוף המלצות

      טעויות מקצועיות עלולות להוביל להפסדים כלכליים כבדים. אי אפשר לתקן טעות תביעות נזיקין ומשום כך הבחירה במשרד הנכון היא מהותית. משרד עורך דין ניסן מנו, בעל ניסיון של אלפי שעות של הופעות בבתי משפט, ניסיון בניהול תיקים וניהול משא ומתן מול חברות ביטוח, קופות החולים והמדינה, והכול תוך שימת דגש על טובת הנפגע. פנו אלינו עוד היום לקבלת הפיצויים המקסימליים המגיעים לך.

      משרד עורך דין לתביעות נזקי גוף

      תביעות נזקי גוף הן מהתביעות השכיחות ביותר, מאחר והם עלולות להיגרם במהלך אירועים יומיומיים לכל אחד מאתנו. במידה ונגרמו לכם נזקי גוף, בוודאי תעדיפו כי האדם או הגורם לכם לנזק זה, ייענש ויפצה אתכם בהתאם. עורך דין לתביעות נזקי גוף, הוא איש המקצוע לפנות אליו במקרים אלו. תחום תביעות נזקי גוף הוא אחד מהמורכבים בייצוג המשפטי. בניגוד לתחומי משפט אחרים, הצד התובע הוא אדם שנפגע ואיבד בחלק מהמקרים את יכולת ההשתכרות ובתוך כך התדרדרה רמת חייו, לפעמים מדובר גם באדם שאיבד את חייו ומשפחתו נותרה מאחור לאחר שאיבדה את המפרנס העיקרי בבית, בנוסף לאובדן הנפשי של היקר לה מכל. לכן בכל מקרה של תביעות נזקי גוף יש לפנות למשרד עורכי דין ניסן מנו, על מנת לזכות בטיפול הטוב ביותר.

      מתי נזדקק לשירותי עורכי דין מובילים בתחום הנזיקין?

      נזקי גוף, הם נזקים בלתי הפיכים, הנגרמים כתוצאה מתאונות שונות כגון תאונת עבודה, תאונת דרכים, רשלנות רפואית, תאונות ביתיות, תאונות במוסדות חינוכיים, בכל טיול ברחוב, בעת ביקור בקניון ועוד. הדבר המשותף להן, הוא בנזק הנגרם לנפגע עצמו ולעיתים אף לקרובים אליו כתוצאה מאובדנו. תביעה לנזקי גוף מוגשת על ידי עורך דין לתביעות נזקי גוף מומחה בתחום כנגד הגוף הנושא באחריות לפגיע, בין אם מדובר באדם פרטי, או מוסד גדול. תחום תביעות נזקי גוף הוא גדול ונכללים בתוכו סוגים שונים של פגיעות, בהתאם להם משתנה סוג האחריות.

      תביעות נזקי גוף – רק עם מומחה בתחום

      תביעות נזקי גוף הן לא עניין של מה בכך, ומיועדות לטיפול אצל המומחים בתחום על מנת לקבל את כל הזכויות המגיעות לצד הנפגע. במידה ואתם סובלים מנזקי גוף, פנו עוד היום למשרד עורכי הדין ניסן מנו, מהמובילים בתחום הרשלנות רפואית, נזיקין והביטוח ובדגש לתחום נזקי גוף, תוך התמקדות והתמחות בטיפול בפגיעות קשות במיוחד.

      עורך דין נזקי גוף במרכז

      מקרים רבים בהם נגרם לאדם נזק בגוף, יכולים להקנות לו זכויות רבות. נזקי גוף הוא שם כללי לפגיעות רבות ומגוונות, להם גורמים שונים. לדוגמת, פגיעות במקום העבודה, פגיעות במהלך טיפול רפואי, פגיעות כתוצאה בתאונות, ופגיעות אשר קרו בשטח ציבורי. כל נושא כזה יטופל באופן משפטי אחר. חלק מהם יטופלו על פי חוק הנזיקין וחלק על פי חוקים אחרים, כל נושא לגופו. במידה ונפגעתם ואתם מעוניינים לתבוע בגין נשקי גוף, עורך דין נזקי גוף במרכז, יעשה זאת עבורכם. כמעט כל תאונה אשר בגינה נגרמת פגיעה נכללת תחת הקטגוריה הזו. לפיכך, מומלץ להיוועץ בעורך דין נזיקין, כעורך הדין ניסן מנו, המומחה בתחומו, על מנת שתקבלו את כל מה שמגיע לכם על פי חוק.

      עו"ד נזקי גוף במרכז – ידאג לפיצוי הולם

      במידה ונפגעתם והחלטתם לתבוע, כדי שתזכו לפיצוי בגין תאונה או פגיעה של נזקי גוף, עליכם להוכיח שלושה דברים חשובים. קיומה של רשלנות שהביאה לפגיעה, קיום הנזק שנגרם, וקיום הקשר בין הרשלנות לבין הנזק הגופני. אם נפגעתם, בגלל רשלנות, על האחראים לפגיעה במישרין או בעקיפין, לפצות אתכם על מנת לסייע בהתמודדות עם הפגיעה והשלכותיה. התיישנות על תביעת נזיקין היא שבע שנים מזמן המקרה. ישנם חריגים וגם בנושא נזקי גוף בקטינים, הדבר שונה. במקרה כזה של נזק אצל קטין, תקופת ההתיישנות מתחילה להיספר מגיל 18, ועד 25. עורך דין נזקי גוף במרכז, ידע להפנות אתכם למסלול התביעה הנכון עבורכם.

      משרד עורכי דין נזקי גוף במרכז

      במידה ואתם גרים במרכז, נוח יותר יהיה לכם לפנות לטיפול עורך די נזקי גוף במרכז. חשוב לבדוק שהוא אכן מומחה בטיפול בתיקי נזקי גוף ובעל ניסיון ומומחיות. פנו עוד היום אל ניסן מנו, עורך דין ותיק ובעל ניסיון רב בתחום, שיסייע לכם לקבל את זכויותיכם.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן