ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    רשלנות רפואית סרטן

    רשלנות רפואית עלולה להתרחב לעוד מגוון רחב של קטגוריות רפואיות אחרות, כאשר רשלנות בכל אחת מקטגוריות אלו עלולה להוביל לכדי נזקים עצומים ולעיתים אף בלתי הפיכים. במקרים של רשלנות רפואית סרטן, עלולים להתפרס על פני מספר נקודות זמן ובמקרים חמורים במיוחד, בכל אותן הנקודות ולגרום לכשלים בריאותיים חמורים בקרב המטופלים. שלבים אלו כוללים מן הסתם את שלב גילוי המחלה, את אופי הטיפול ואפשרויות אחרות וחמורות יותר. במקרים של רשלנות מסוג זה מומלץ לקבל ייעוץ מטעם עורכי דין מומחים לרשלנות רפואית, בדיוק כמו שנוכל לקבל דרך עורך דין ניסן מנו המתמחה בתביעות ייצוגיות בתיקים של רשלנות רפואית.

     

    רשלנות רפואית סרטן – כיצד זה יכול לקרות

    רשלנות רפואית סרטן עלולה להתבצע החל משלבי האיתור והאבחון, שכן אי התייחסות לתסמינים מצידם של שרשרת רופאים ואחיות, עלולה להעיד כל כשל מהותי בתרבות הארגון והניהול של המוסד הרפואי. מקרים אלו עלולים לצוץ עוד בבדיקות הראשוניות מול רופא המשפחה, אל מול רופא המיון ובמקרים מאוד קיצוניים גם אל מול רופאים אונקולוגים מומחים.

    לצד האבחון הלקוי עלולים לא פעם הסובלים ממחלת הסרטן, לסבול בין היתר גם מפענוח באיחור אשר עלול היה להציל חיים או לכל הפחות להתאים סוג טיפול יעיל הרבה יותר משנתקבל לפני כן. שרשרת אירועים שכזו עלולה להתבצע גם בקרב חולים במחלות אחרות, בין אם בשברים סבוכים או בדלקות שונות.

     

    טיפול שגוי והתאמה לא נכונה

    גם מקרים של רשלנות רפואית סרטן עלולים להתבסס על מתן טיפול לא נכון, אשר בין המקרים עלול לגרום לסבל רב יותר למטופל ולעיתים גם לא להיות אפקטיבי כלל. מקרים אלו יכולים להתאפיין החל מטיפול שהלכה למעשה איננו מתאים ועד למתן כדורים שאינם בתוקף, כל אלו עלולים להעיד כל שלים ואף להזיק למטופל בכל שלב של הטיפול.

    לכן אחת ההמלצות היא כי קורבנות רשלנות רפואית בכל תחום וסוג, יפנו אל עורך דין המתמחה בתחום כמו עורך דין ניסן מנו, המוביל משרד המתמחה בתיקי נזקין בגין רשלנות רפואית אשר יעניק ליווי מקצועי ואמין.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      שאלות ותשובות

      מיהו עורך דין מומלץ רשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית הוא עורך דין שיש לו את תשתית הידע הנרחבת וארגז הכלים המעשיים העשיר ביותר בתחום הרפואה והמשפט, בשילוב עם הניסיון והמיומנות בניהול משא ומתן והליכים משפטיים בתחום הרשלנות הרפואית, יחד עם הקשרים החשובים וההיכרות עם הגורמים הרפואיים שיש בידיהם כדי לעשות למען טובת התובע ומטרותיו בתיק רשלנות רפואית. עורך הדין מעניק יעוץ ראשוני ולאחר בחינת חומר הראיות בתיק והנסיבות, מועבר כלל התיעוד לבדיקת רופא מומחה על מנת לברר את שאלת האחריות הרובצת לפתחו של הגורם הרפואי, כלומר – האם במקרה פלוני מתקיימת רשלנות רפואית שניתן לתבוע בגינה? ומהו היקף הנזקים והנכות שנגרמו כתוצאה הימנה?

      כיצד אדע אם יש לי עילה ברשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית ניסן מנו מוביל בתחומו, עוסק באופן בלבדי בדיני נזיקין ורשלנות רפואית ופועל למען תובעים בלבד במקצועיות ללא פשרות. בפגישתכם הראשונה עמו, יבחן עורך הדין מנו את נסיבותיכם ויעריך את מצבכם המשפטי לאור זכויותיכם כמטופלים בהתאם לחוק. משרדנו מקפיד על ליווי שוטף ושקיפות מלאה לאורך ההליך והתאמתו אישית לכל לקוחה ולקוח. הבטיחו את קבלת הייעוץ והליווי המשפטי לו אתם זקוקים וצרו קשר עם משרדנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      כיצד מתחילים בתהליך?

      לצד טענות עובדתיות ומשפטיות, וכדי להוכיח טענת רשלנות רפואית המיוחסת לגורם רפואי, על התובע לצרף חוות דעת מומחים רפואיים בתחומים הרלוונטיים לתביעתו. מדובר בחוות דעת המתייחסת לרשלנות הרפואית עצמה ומבססת את האחריות המיוחסת לנתבע על דרך המעשה ו/או המחדל, וכן בחוות דעת לעניין אומדן והיקף הנזקים שנגרמו לתובע. משרד עורך דין רשלנות רפואית במרכז מפנה את לקוחותיו לבדיקות מומחים בכל תחומי הרפואה לצורך חוות דעת משפטיות. לצד עבודה מקצועית, יסודית וחתירה בלתי מתפשרת להישגים המשפטיים הטובים ביותר, שם משרדנו לנגד עיניו את טובת הלקוח והגשמת מטרותיו ופועל למענו בנאמנות ובשקיפות תוך הקפדה על זמינות עבורו. לסיוע מקצועי בנושאי רשלנות רפואית, צרו קשר עם עורך הדין ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      באילו תחומים פועל עורך דין רשלנות רפואית במרכז?

      משרדו של עורך הדין ניסן מנו מייצג ופועל למען תובעים בלבד, במסגרת תביעות רשלנות רפואית כנגד גורמים רפואיים שונים, בהם רופאים ואנשי צוות רפואי נוספים, בתי חולים וקופות חולים ואף גופים גדולים יותר כמו מדינת ישראל ומשרד הבריאות. מדובר בתביעות בגין נזקים שנגרמו לתובע ו/או למשפחתו אגב טיפולים רפואיים כגון בדיקות, אשפוז, ניתוח, אבחון רפואי שגוי או מאוחר, הריון, מעקב הריון ולידה ועוד נסיבות שונות.

      רשלנות רפואית באבחון סרטן

      לעיתים "תפיסה" בזמן של מחלה עלול להציל חיים, לעיתים לא רק להציל חיים אלא למנוע גם סבל ארוך ונוראי אשר משפיע על כל בני המשפחה והסובבים של המטופלים השונים. מקרים של בעיות באבחון או איחור בהם, עלולים להיות גם חלק ממקרים של רשלנות רפואית באבחון סרטן ולגרום לנזקים כבדים בקרב המטופלים. מקרים כאלו קורים לא פעם במדינה ישראל וכאשר הם מתבצעים, חשוב לפנות אל איש המקצוע הנכון שיוכל ללוות אותנו בהליכים המשפטיים המתאימים. לכן בבחירה של איש מקצוע שכזה, מומלץ לפנות למשרדו של עורך דין ניסן מנו, המתמחה בתיקים של רשלנות רפואית וגם באבחון סרטן.

      רשלנות רפואית באבחון סרטן – המקרים הנפוצים

      רשלנות רפואית באבחון סרטן עלולה להתפרס לכדי מגוון רחב של סוגי רשלנות, החל מרופא המשפחה שלא העניק את הטיפולים הנכונים ועד להתעלמות מוחלטת מתוצאות של בדיקות שונות. לצד זאת ישנם רופאים מומחים אשר עלולים לא לבצע אבחנה מדויקת, החל מאבחנה של סרטן השד ועד לאי ביצוע ממוגרפיה תקופתית תוך כדי התחשבות בהיסטוריה המשפחתית של המטופלת.

      כל אלו אף יכולים להתהוות בצורה של אי קבלת בדיקות מתאימות לסרטן במעי הגס, כמו בדיקות קולונוסקופיה או הפנייה בזמן אל רופא גסטרולוג מומחה. כל אלו עלולים להיות כשל בתקשורת או אפילו בתשומת הלב של הרופא המומחה או של רופא המשפחה.

      מה ניתן לעשות במקרים של רשלנות רפואית באבחון סרטן?

      דבר ראשון גם במקרים של רשלנות רפואית באבחון סרטן, חשוב לא להתייאש ולהמשיך בטיפולים שאכן מתאימים. עם זאת יש לאסוף את כל החומרים הרלוונטיים, החל מתוצאות בדיקות, הפנייה אליהם ועד למענה טלפוני וצילומים שונים. בעזרת כל אלו ניתן יהיה לבנות תביעה ייצוגית יחד עם עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית, ובהתאם להתייעצות רפואית גם יוכל עורך הדין לוודא כי קיימת עילה לתביעה כנגד בית החולים או הרופא.

      הליכים אלו עלולים לארוך זמן ולהיות סבוכים, לכן מומלץ לפנות לאנשי מקצוע המכירים לעומק ולרוחב את הנושאים הללו כמו עורך דין ניסן מנו המוביל משרד לתביעות ייצוגיות בנושאים של רשלנות רפואית.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן