ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עורך דין תאונות אישיות

פוליסות תאונות אישיות

אנו צוברים לעצמנו כיסויים ביטוחיים שונים, באופן פרטי או במסגרת העבודה, בתקווה כי במידת הצורך חברות הביטוח יענו על צרכינו ויעניקו לנו את המענה לאותם הצרכים על-פי תנאי הפוליסה. בשוק קיימות מגוון פוליסות, לרבות: פוליסת תאונות-אישיות, פוליסת אובדן כושר עבודה ופוליסת ביטוח חיים.

לצערנו, לעיתים קרובות בעת שהמבוטח מגיש תביעתו לקבלת הזכויות להן זכאי במסגרת הפוליסות השונות, נוטות חברות הביטוח להערים קשיים בדרכים שונות.

לעו"ד מנו ניסיון בתיקים רבים כנגד חברות הביטוח השונות הן לצורך מיצוי מלוא זכויות המבוטח ולכך כי יקבל את הפיצוי המקסימלי המגיע לו והן לצורך התמודדות עם התנגדות מצד חברות הביטוח לשלם את הגמלאות המגיעות מכוח הפוליסה הספציפית.

עורך דין תאונות אישיות ניסן מנו

תאונה אישית היא פגיעה בעת הליכה ברחוב או בקניון, פגיעה בבית או בעת פעילות ספורטיבית, פגיעה של תלמידי בתי הספר במוסד החינוכי ומחוצה לו ועוד נסיבות שונות. רבים מאיתנו מבוטחים בפוליסת תאונות אישיות אולם רבים אינם מודעים כלל לקיומן של פוליסות כאלה ולמשמעותן, ולזכות לפיצויים מכוח הפוליסה. פוליסת תאונות אישיות מקנה למבוטח זכאות לפיצויים בגין נכות זמנית וקבועה כתוצאה מתאונה, שברים, כוויות, ימי אשפוז, סיעוד ועוד. כדי לברר את זכאותכם לפיצויים לפי פוליסת תאונות אישיות, לנתח את רכיביה ולמצות את מרב זכויותיכם לפיה, מומלץ לפנות לעורך דין תאונות אישיות. הזכות לתביעה לפי פוליסות תאונות אישיות מתיישנת בחלוף 3 שנים ממקרה הביטוח. פתיחת תביעה בחברת הביטוח אינה בולמת את מירוץ ההתיישנות, אלא רק בהגשת תביעה לבית המשפט באמצעות עורך דין תאונות אישיות.

עורך דין תאונות אישיות – דעו זכויותיכם

גם אם לא ידוע לכם על פוליסת תאונות אישיות שרכשתם זה מכבר, יתכן שהנכם מבוטחים במסגרת פוליסה קיבוצית של מקום העבודה. חשוב לדעת כי ככל שהנכם מבוטחים בפוליסת תאונות אישיות במספר חברות ביטוח שונות, הרי שהנכם זכאים לפיצויים בגין אותה התאונה מכל אחת ואחת מהמבטחות הללו, מבלי שזכאותכם מן האחת תאיין את זכאותכם מן האחרת. עורך דין תאונות אישיות ישקף עבורכם את אופן מימוש זכויותיכם מכוח פוליסת תאונות אישיות.

זכות שיש להילחם עליה

תביעות לפי פוליסות תאונות אישיות עשויות רבדים רבים והטיפול בהן מחייב בקיאות וניסיון. ידיהן של חברות הביטוח קפוצות ולרוב הן לא ממהרות לשלם למבוטחיהן את תגמולי הביטוח בטענות מקוממות, ומערימות קשיים בתהליך מימוש הזכאות לפיצויים. בנקודה זו ישנו צורך מובהק בייצוג עורך דין תאונות אישיות מלומד ומנוסה בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח שיש לו את הכלים המקצועיים להתמודדות מול טענות המבטחות, שמטרתן לפטור את המבוטחים בלא תשלום פיצויים על אף שמבחינה רפואית ומשפטית הם אכן זכאים להם. ליווי משפטי כולל הפניית הלקוח למומחים רפואיים וייצוגו בפני המוסד לביטוח לאומי, לצורך ביסוס טענת נכות לפי הפוליסה.

אל תתפשרו על זכויותיכם וצרו קשר עם משרדנו כבר היום באתר או בטלפון 050-2375955.

עורך דין תאונות תלמידים

כשאנחנו שולחים את ילדינו למסגרות החינוכיות מדי יום, אנחנו מצפים לשובם בריאים ושלמים. לצד זאת, אנו מודעים לכך שתאונות הן אפשרויות וסביר שיתרחשו. משום כך, חוסים כל תלמידי בתי הספר והגנים בישראל תחת פוליסת ביטוח תאונות אישיות עבורו משלמים ההורים בתחילת כל שנה. הורים רבים טועים לחשוב כי הפוליסה מכסה נזקים שנגרמו במסגרת פעילות חינוכית, אך לא כך הדבר. פוליסת תאונות תלמידים מעניקה לילדים המבוטחים כיסוי ביטוחי התקף למשך 365 ימים בשנה לאורך 24 שעות ביממה. לכן, גם ילד שנפגע מחוץ לגן או בית הספר זכאי לפיצויים מכוח הפוליסה, אפילו אם הפגיעה אירעה בשבת או בעת חופשה.

עורך דין תאונות תלמידים – מי זכאי לתבוע?

אם לילדכם נגרמו נזקי גוף כתוצאה מתאונה ואף נזקים נפשיים אגב התעללות, הרי שהילד זכאי לפיצויים מכוח פוליסת הביטוח המכסה את תלמידי המסגרת החינוכית אליה הוא משתייך, ואין נפקא מינה אם האירוע במסגרתו נפגע אירע במהלך שעות הלימודים או לא. שימו לב – ביטוח תאונות תלמידים אינו מכסה נזקים שנגרמו לילד כתוצאה מתאונת דרכים. הפוליסה מעניקה כיסוי ביטוחי בגין מספר רכיבים כמו נכות זמנית, נכות לצמיתות אם נותרה, שברים, כוויות, הוצאות רפואיות, סיעודיות והוצאות אשפוז, נזקים לשיניים ופיצוי במקרה מוות, חלילה. בנוסף, הפוליסה מכסה גם נזקים שאירעו לקרוב משפחה שהשתתף בפעילות חינוכית. ההליכים למיצוי הזכאות וקבלת הפיצויים נושאים אופי בירוקרטי ומורכב, ומשכך מומלץ לפנות לעורך דין תאונות תלמידים.

מיצוי מקסימלי של זכויותיכם

צעד ראשון לקראת קבלת סכום הפיצויים המרבי, הוא בחירה בעורך דין תאונות תלמידים ניסן מנו, שייצג עד כה אין-ספור משפחות בתהליך מיצוי זכויות מול חברות הביטוח. עם פתיחת תביעה בחברת הביטוח ינהל עמה עורך הדין הליך משא ומתן לקבלת סכום הפיצויים המקסימלי האפשרי בנסיבות. חשוב להבחין כי לצד הזכאות לתבוע פיצויים לפי פוליסת תאונות תלמידים, ישנו מקום לתביעה נוספת בעילה של רשלנות נגד המסגרת החינוכית ומעוולים נוספים – ככל שהפגיעה אירעה כתוצאה מרשלנות – על דרך המעשה או המחדל של מי מגופים אלה.

היעזרו בסיוע משפטי מקצועי אשר שם אתכם במרכז וצרו קשר עם משרדו של עורך הדין ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שאלות ותשובות

מיהו עורך דין מומלץ רשלנות רפואית?

עורך דין מומלץ רשלנות רפואית הוא עורך דין שיש לו את תשתית הידע הנרחבת וארגז הכלים המעשיים העשיר ביותר בתחום הרפואה והמשפט, בשילוב עם הניסיון והמיומנות בניהול משא ומתן והליכים משפטיים בתחום הרשלנות הרפואית, יחד עם הקשרים החשובים וההיכרות עם הגורמים הרפואיים שיש בידיהם כדי לעשות למען טובת התובע ומטרותיו בתיק רשלנות רפואית. עורך הדין מעניק יעוץ ראשוני ולאחר בחינת חומר הראיות בתיק והנסיבות, מועבר כלל התיעוד לבדיקת רופא מומחה על מנת לברר את שאלת האחריות הרובצת לפתחו של הגורם הרפואי, כלומר – האם במקרה פלוני מתקיימת רשלנות רפואית שניתן לתבוע בגינה? ומהו היקף הנזקים והנכות שנגרמו כתוצאה הימנה?

כיצד אדע אם יש לי עילה ברשלנות רפואית?

עורך דין מומלץ רשלנות רפואית ניסן מנו מוביל בתחומו, עוסק באופן בלבדי בדיני נזיקין ורשלנות רפואית ופועל למען תובעים בלבד במקצועיות ללא פשרות. בפגישתכם הראשונה עמו, יבחן עורך הדין מנו את נסיבותיכם ויעריך את מצבכם המשפטי לאור זכויותיכם כמטופלים בהתאם לחוק. משרדנו מקפיד על ליווי שוטף ושקיפות מלאה לאורך ההליך והתאמתו אישית לכל לקוחה ולקוח. הבטיחו את קבלת הייעוץ והליווי המשפטי לו אתם זקוקים וצרו קשר עם משרדנו באתר או בטלפון 050-2375955.

כיצד מתחילים בתהליך?

לצד טענות עובדתיות ומשפטיות, וכדי להוכיח טענת רשלנות רפואית המיוחסת לגורם רפואי, על התובע לצרף חוות דעת מומחים רפואיים בתחומים הרלוונטיים לתביעתו. מדובר בחוות דעת המתייחסת לרשלנות הרפואית עצמה ומבססת את האחריות המיוחסת לנתבע על דרך המעשה ו/או המחדל, וכן בחוות דעת לעניין אומדן והיקף הנזקים שנגרמו לתובע. משרד עורך דין רשלנות רפואית במרכז מפנה את לקוחותיו לבדיקות מומחים בכל תחומי הרפואה לצורך חוות דעת משפטיות. לצד עבודה מקצועית, יסודית וחתירה בלתי מתפשרת להישגים המשפטיים הטובים ביותר, שם משרדנו לנגד עיניו את טובת הלקוח והגשמת מטרותיו ופועל למענו בנאמנות ובשקיפות תוך הקפדה על זמינות עבורו. לסיוע מקצועי בנושאי רשלנות רפואית, צרו קשר עם עורך הדין ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955.

באילו תחומים פועל עורך דין רשלנות רפואית במרכז?

משרדו של עורך הדין ניסן מנו מייצג ופועל למען תובעים בלבד, במסגרת תביעות רשלנות רפואית כנגד גורמים רפואיים שונים, בהם רופאים ואנשי צוות רפואי נוספים, בתי חולים וקופות חולים ואף גופים גדולים יותר כמו מדינת ישראל ומשרד הבריאות. מדובר בתביעות בגין נזקים שנגרמו לתובע ו/או למשפחתו אגב טיפולים רפואיים כגון בדיקות, אשפוז, ניתוח, אבחון רפואי שגוי או מאוחר, הריון, מעקב הריון ולידה ועוד נסיבות שונות.

קידום עורכי דין קידום עורכי דין