צרו קשר
ּ

עורך דין תאונות אישיות

פוליסות תאונות אישיות

אנו צוברים לעצמנו כיסויים ביטוחיים שונים, באופן פרטי או במסגרת העבודה, בתקווה כי במידת הצורך חברות הביטוח יענו על צרכינו ויעניקו לנו את המענה לאותם הצרכים על-פי תנאי הפוליסה. בשוק קיימות מגוון פוליסות, לרבות: פוליסת תאונות-אישיות, פוליסת אובדן כושר עבודה ופוליסת ביטוח חיים.

לצערנו, לעיתים קרובות בעת שהמבוטח מגיש תביעתו לקבלת הזכויות להן זכאי במסגרת הפוליסות השונות, נוטות חברות הביטוח להערים קשיים בדרכים שונות.

לעו"ד מנו ניסיון בתיקים רבים כנגד חברות הביטוח השונות הן לצורך מיצוי מלוא זכויות המבוטח ולכך כי יקבל את הפיצוי המקסימלי המגיע לו והן לצורך התמודדות עם התנגדות מצד חברות הביטוח לשלם את הגמלאות המגיעות מכוח הפוליסה הספציפית.

עורך דין תאונות אישיות ניסן מנו

תאונה אישית היא פגיעה בעת הליכה ברחוב או בקניון, פגיעה בבית או בעת פעילות ספורטיבית, פגיעה של תלמידי בתי הספר במוסד החינוכי ומחוצה לו ועוד נסיבות שונות. רבים מאיתנו מבוטחים בפוליסת תאונות אישיות אולם רבים אינם מודעים כלל לקיומן של פוליסות כאלה ולמשמעותן, ולזכות לפיצויים מכוח הפוליסה. פוליסת תאונות אישיות מקנה למבוטח זכאות לפיצויים בגין נכות זמנית וקבועה כתוצאה מתאונה, שברים, כוויות, ימי אשפוז, סיעוד ועוד. כדי לברר את זכאותכם לפיצויים לפי פוליסת תאונות אישיות, לנתח את רכיביה ולמצות את מרב זכויותיכם לפיה, מומלץ לפנות לעורך דין תאונות אישיות. הזכות לתביעה לפי פוליסות תאונות אישיות מתיישנת בחלוף 3 שנים ממקרה הביטוח. פתיחת תביעה בחברת הביטוח אינה בולמת את מירוץ ההתיישנות, אלא רק בהגשת תביעה לבית המשפט באמצעות עורך דין תאונות אישיות.

עורך דין תאונות אישיות – דעו זכויותיכם

גם אם לא ידוע לכם על פוליסת תאונות אישיות שרכשתם זה מכבר, יתכן שהנכם מבוטחים במסגרת פוליסה קיבוצית של מקום העבודה. חשוב לדעת כי ככל שהנכם מבוטחים בפוליסת תאונות אישיות במספר חברות ביטוח שונות, הרי שהנכם זכאים לפיצויים בגין אותה התאונה מכל אחת ואחת מהמבטחות הללו, מבלי שזכאותכם מן האחת תאיין את זכאותכם מן האחרת. עורך דין תאונות אישיות ישקף עבורכם את אופן מימוש זכויותיכם מכוח פוליסת תאונות אישיות.

זכות שיש להילחם עליה

תביעות לפי פוליסות תאונות אישיות עשויות רבדים רבים והטיפול בהן מחייב בקיאות וניסיון. ידיהן של חברות הביטוח קפוצות ולרוב הן לא ממהרות לשלם למבוטחיהן את תגמולי הביטוח בטענות מקוממות, ומערימות קשיים בתהליך מימוש הזכאות לפיצויים. בנקודה זו ישנו צורך מובהק בייצוג עורך דין תאונות אישיות מלומד ומנוסה בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח שיש לו את הכלים המקצועיים להתמודדות מול טענות המבטחות, שמטרתן לפטור את המבוטחים בלא תשלום פיצויים על אף שמבחינה רפואית ומשפטית הם אכן זכאים להם. ליווי משפטי כולל הפניית הלקוח למומחים רפואיים וייצוגו בפני המוסד לביטוח לאומי, לצורך ביסוס טענת נכות לפי הפוליסה.

אל תתפשרו על זכויותיכם וצרו קשר עם משרדנו כבר היום באתר או בטלפון 050-2375955.

עורך דין תאונות תלמידים ניסן מנו

עורך דין תאונות תלמידים

כשאנחנו שולחים את ילדינו למסגרות החינוכיות מדי יום, אנחנו מצפים לשובם בריאים ושלמים. לצד זאת, אנו מודעים לכך שתאונות הן אפשרויות וסביר שיתרחשו. משום כך, חוסים כל תלמידי בתי הספר והגנים בישראל תחת פוליסת ביטוח תאונות אישיות עבורו משלמים ההורים בתחילת כל שנה. הורים רבים טועים לחשוב כי הפוליסה מכסה נזקים שנגרמו במסגרת פעילות חינוכית, אך לא כך הדבר. פוליסת תאונות תלמידים מעניקה לילדים המבוטחים כיסוי ביטוחי התקף למשך 365 ימים בשנה לאורך 24 שעות ביממה. לכן, גם ילד שנפגע מחוץ לגן או בית הספר זכאי לפיצויים מכוח הפוליסה, אפילו אם הפגיעה אירעה בשבת או בעת חופשה.

עורך דין תאונות תלמידים – מי זכאי לתבוע?

אם לילדכם נגרמו נזקי גוף כתוצאה מתאונה ואף נזקים נפשיים אגב התעללות, הרי שהילד זכאי לפיצויים מכוח פוליסת הביטוח המכסה את תלמידי המסגרת החינוכית אליה הוא משתייך, ואין נפקא מינה אם האירוע במסגרתו נפגע אירע במהלך שעות הלימודים או לא. שימו לב – ביטוח תאונות תלמידים אינו מכסה נזקים שנגרמו לילד כתוצאה מתאונת דרכים. הפוליסה מעניקה כיסוי ביטוחי בגין מספר רכיבים כמו נכות זמנית, נכות לצמיתות אם נותרה, שברים, כוויות, הוצאות רפואיות, סיעודיות והוצאות אשפוז, נזקים לשיניים ופיצוי במקרה מוות, חלילה. בנוסף, הפוליסה מכסה גם נזקים שאירעו לקרוב משפחה שהשתתף בפעילות חינוכית. ההליכים למיצוי הזכאות וקבלת הפיצויים נושאים אופי בירוקרטי ומורכב, ומשכך מומלץ לפנות לעורך דין תאונות תלמידים.

מיצוי מקסימלי של זכויותיכם

צעד ראשון לקראת קבלת סכום הפיצויים המרבי, הוא בחירה בעורך דין תאונות תלמידים ניסן מנו, שייצג עד כה אין-ספור משפחות בתהליך מיצוי זכויות מול חברות הביטוח. עם פתיחת תביעה בחברת הביטוח ינהל עמה עורך הדין הליך משא ומתן לקבלת סכום הפיצויים המקסימלי האפשרי בנסיבות. חשוב להבחין כי לצד הזכאות לתבוע פיצויים לפי פוליסת תאונות תלמידים, ישנו מקום לתביעה נוספת בעילה של רשלנות נגד המסגרת החינוכית ומעוולים נוספים – ככל שהפגיעה אירעה כתוצאה מרשלנות – על דרך המעשה או המחדל של מי מגופים אלה.

היעזרו בסיוע משפטי מקצועי אשר שם אתכם במרכז וצרו קשר עם משרדו של עורך הדין ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955.

למעלה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם