ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לאובדן כושר עבודה

    תאונות עבודה ומחלות מקצוע

    תאונות עבודה ומחלות מקצוע הן פגיעות הנגרמות לעובד כתוצאה ישירה או עקיפה מעבודתו, כגון פגיעות גוף פיזיות עקב פעילות הקשורה לעבודה, מחלות מקצוע שנגרמו לעובד עקב עבודתו.

    תאונות עבודה ומחלות מקצוע נגרמות בדרך כלל במקרים שבהם המעביד הפר את הוראות פקודת הבטיחות בעבודה והתקנות שהותקנו מכוחה.

    תקנות הבטיחות בעבודה קובעות הוראות בטיחות בנושאים חשובים כמו בטיחות בעבודה תוך שימוש במכונות למיניהן, בטיחות בעבודות בנייה, עבודות בגובה, ציוד מגן אישי, טרקטורים, חשמל, מתקנים למיניהם, עבודות עם חומרים מסוכנים ועוד.

    בנוסף, חוק ארגון הפיקוח על העבודה והתקנות מכוחו מסדירים את הנושא החשוב של מסירת מידע והדרכה נאותה של עובדים. על המעביד למסור את כל המידע הדרוש לעובד לבצע את עבודתו באופן הבטיחותי ביותר וכן להעביר את העובד הדרכות בטיחות תקופתיות כדי למנוע פגיעת העובד בגופו בעת מילוי תפקידו.

    לנפגע בתאונת עבודה קיימות שתי אפשרויות של תביעה:

    • תביעת המוסד לביטוח הלאומי – עובד הנפגע בעבודה זכאי, בראש ובראשונה, לתבוע את המוסד לביטוח לאומי ולקבל תשלומים בגין היעדרות מעבודה, מענקים וגמלאות שונות. המוסד לביטוח לאומי אינו בוחן את אשמת המעביד ומתמקד בבחינת נסיבות הפגיעה.
    • תביעה נזיקית – העובד רשאי לתבוע את המעביד בתביעה נזיקית, לצורך קבלת פיצויים על מלוא הנזקים שנגרמו לו בתאונה, בתנאי שהוכח שהמעביד התרשל במילוי חובותיו, שציינו לעיל, כלפי העובד.

    תחום תאונות עבודה ומחלות מקצוע הוא תחום המצריך הבנה מעמיקה של חוקים ותקנות של פקודת הבטיחות בעבודה ושל המוסד לביטוח לאומי.

    לעו"ד מנו ניסיון רב בייצוג נפגעי עבודה, בכל ההיבטים הנובעים מן הפגיעה והבנה ובקיאות בכל הנוגע לייצוג בפני המוסד לביטוח לאומי, ייצוג בתביעות נזיקין נגד מעבידים וייצוג בתביעות נגד חברות ביטוח.

    שכירים ועצמאיים רבים נקלעים מדי יום למצב רפואי שאינו מאפשר המשך עבודתם במקצוע ממנו הם מתפרנסים, כתוצאה מתאונה או מחלה בה לקו. מדובר בנכות שאינה מאפשרת – באופן חלקי או מלא – את המשך עיסוק המבוטח בתחום או בענף בו עסק טרם הפגיעה, או בכל עיסוק אחר ההולם את השכלתו ו/או את הכשרתו המקצועית. עורך דין לאובדן כושר עבודה הוא עורך דין העוסק במימוש זכויות מבוטחים על פי פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה, ופועל עבור לקוחותיו למיצוןי מקסימלי של תגמולי הפוליסה בשל אובדן חלקי או מלא של כושר העבודה כתוצאה מתאונה או מחלת המבוטח.

    עורך דין לאובדן כושר עבודה – האם אני זכאי לתבוע?

    אם חליתם, חלילה, או הייתם מעורבים בתאונה וכתוצאה מכך מצבכם הרפואי אינו מאפשר את המשך העסקתכם בתחום בו עבדתם טרם הפגיעה או המחלה או בתחום סביר אחר בהתאם לכישוריכם וניסיונכם, הרי שאתם מצויים במצב של אובדן כושר עבודה. חברות הביטוח מעניקות כיסוי ביטוחי למבוטחים המצויים באובדן כושר עבודה, לפי פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה. לא רבים יודעים, אך מבוטחים רבים במסגרת פוליסות לביטוח חיים נהנים מכיסוי למקרה של אובדן כושר עבודה, ככל שזה קיים כנספח לפוליסת ביטוח החיים. בדומה לכך, קרנות הפנסיה השונות מספקות כיסוי במקרה של נכות חלקית או מלאה של המבוטח בשל אובדן כושר עבודה במסגרת רכיב "פנסיית נכות".

    עורך דין לאובדן כושר עבודה – אל תוותרו על כספכם

    לצערנו, עצם קיומה של פוליסת אובדן כושר עבודה, לא בהכרח מזכה את המבוטח בתגמולי הפוליסה באופן אוטומטי וברוב המקרים מנהלים מבוטחים שחלו או נפצעו מאבקים ממושכים עם המבטחות שמערימות קשיים ומסרבות לשלם את כספי הביטוח, בין היתר, בטענה כי מצבם הרפואי אינו עולה כדי אובדן כושר עבודה חלקי או מלא. בשל כך, עולה צורך לפנות לעורך דין לאובדן כושר עבודה ניסן מנו, לצורך הגשת תביעה וניהול הליך מול חברת הביטוח או קרן הפנסיה למיצוי זכויות המבוטח וקבלת סכום הפיצויים המקסימלי, בזכות ניסיון רב שנים בייצוג מבוטחים במקצועיות ללא פשרות.

    לקבלת הסיוע המשפטי לו אתם זקוקים בנושא, צרו קשר עם משרד עו"ד ניסן מנו, באתר או בטלפון 050-2375955.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      שאלות ותשובות

      מיהו עורך דין מומלץ רשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית הוא עורך דין שיש לו את תשתית הידע הנרחבת וארגז הכלים המעשיים העשיר ביותר בתחום הרפואה והמשפט, בשילוב עם הניסיון והמיומנות בניהול משא ומתן והליכים משפטיים בתחום הרשלנות הרפואית, יחד עם הקשרים החשובים וההיכרות עם הגורמים הרפואיים שיש בידיהם כדי לעשות למען טובת התובע ומטרותיו בתיק רשלנות רפואית. עורך הדין מעניק יעוץ ראשוני ולאחר בחינת חומר הראיות בתיק והנסיבות, מועבר כלל התיעוד לבדיקת רופא מומחה על מנת לברר את שאלת האחריות הרובצת לפתחו של הגורם הרפואי, כלומר – האם במקרה פלוני מתקיימת רשלנות רפואית שניתן לתבוע בגינה? ומהו היקף הנזקים והנכות שנגרמו כתוצאה הימנה?

      כיצד אדע אם יש לי עילה ברשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית ניסן מנו מוביל בתחומו, עוסק באופן בלבדי בדיני נזיקין ורשלנות רפואית ופועל למען תובעים בלבד במקצועיות ללא פשרות. בפגישתכם הראשונה עמו, יבחן עורך הדין מנו את נסיבותיכם ויעריך את מצבכם המשפטי לאור זכויותיכם כמטופלים בהתאם לחוק. משרדנו מקפיד על ליווי שוטף ושקיפות מלאה לאורך ההליך והתאמתו אישית לכל לקוחה ולקוח. הבטיחו את קבלת הייעוץ והליווי המשפטי לו אתם זקוקים וצרו קשר עם משרדנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      כיצד מתחילים בתהליך?

      לצד טענות עובדתיות ומשפטיות, וכדי להוכיח טענת רשלנות רפואית המיוחסת לגורם רפואי, על התובע לצרף חוות דעת מומחים רפואיים בתחומים הרלוונטיים לתביעתו. מדובר בחוות דעת המתייחסת לרשלנות הרפואית עצמה ומבססת את האחריות המיוחסת לנתבע על דרך המעשה ו/או המחדל, וכן בחוות דעת לעניין אומדן והיקף הנזקים שנגרמו לתובע. משרד עורך דין רשלנות רפואית במרכז מפנה את לקוחותיו לבדיקות מומחים בכל תחומי הרפואה לצורך חוות דעת משפטיות. לצד עבודה מקצועית, יסודית וחתירה בלתי מתפשרת להישגים המשפטיים הטובים ביותר, שם משרדנו לנגד עיניו את טובת הלקוח והגשמת מטרותיו ופועל למענו בנאמנות ובשקיפות תוך הקפדה על זמינות עבורו. לסיוע מקצועי בנושאי רשלנות רפואית, צרו קשר עם עורך הדין ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      באילו תחומים פועל עורך דין רשלנות רפואית במרכז?

      משרדו של עורך הדין ניסן מנו מייצג ופועל למען תובעים בלבד, במסגרת תביעות רשלנות רפואית כנגד גורמים רפואיים שונים, בהם רופאים ואנשי צוות רפואי נוספים, בתי חולים וקופות חולים ואף גופים גדולים יותר כמו מדינת ישראל ומשרד הבריאות. מדובר בתביעות בגין נזקים שנגרמו לתובע ו/או למשפחתו אגב טיפולים רפואיים כגון בדיקות, אשפוז, ניתוח, אבחון רפואי שגוי או מאוחר, הריון, מעקב הריון ולידה ועוד נסיבות שונות.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן