ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    רשלנות רפואית בהריון

    עו"ד ניסן מנו מסביר כיצד להימנע מרשלנות רפואית בהיריון

    תכנון הריון, מעקב הריון ולידה מחייבים טיפול רפואי מקיף לפני ההריון, בראשיתו ובמהלך הלידה. תביעות שעילתן ברשלנות רפואית בהריון מכוונות לקבלת פיצויים בגין נזקים שנגרמו לעובר או ליולדת כתוצאה מרשלנות של רופא, מוסד רפואי או צוות רפואי במהלך ההריון או הלידה. כאשר עולה סברה כי גורם רפואי לא פעל כפי שמצופה ממנו לפעול, כפי שהיה עליו לפעול או כפי שמקצועו, מומחיותו, ניסיונו והסטנדרטים המקובלים דורשים ממנו לפעול וכתוצאה מכך נגרמו נזקים לעובר ו/או ליולדת, הרי שיש מקום לבחון אפשרות של הגשת תביעה אזרחית באמצעות עורך דין רשלנות רפואית בהריון.

    כחלק בלתי נפרד מהאבחון הרפואי שקודם להריון, על הרופא המומחה בגינקולוגיה ומיילדות לערוך בירור מקיף וקפדני של ההיסטוריה והרקע הרפואי המשפחתי והעדתי של הזוג העתיד להביא יחד ילד לעולם, בשאלה של סיכויי העובר ללקות במחלות גנטיות, מומים מולדים ועוד. טרם תהרה האישה, ימליץ הרופא בפני הזוג ויפנה אותם לבדיקות גנטיות רלוונטיות, לרבות אלה שאינן ממומנות על ידי קופת החולים. במהלך ההריון על הרופא לבצע מעקב ולהקפיד כי האישה תופנה אל הבדיקות הדרושות בהתאם לשלבי התפתחות העובר. ככל שהבדיקות מעלות תוצאות המעידות על מום בעובר, יש להפנות את ההרה למומחים המתאימים ולשקול את הפסקת ההריון.

    כל מקרה שבו נשא הליך רפואי תוצאות שאינן לפני ההנחיות האלו מומלץ לפנות למשרד עו"ד ניסן מנו – עורך דין מומחה לרשלנות רפואית, לבדיקת הנסיבות הפרטניות והערכת סיכויי התביעה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      שאלות ותשובות

      מיהו עורך דין מומלץ רשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית הוא עורך דין שיש לו את תשתית הידע הנרחבת וארגז הכלים המעשיים העשיר ביותר בתחום הרפואה והמשפט, בשילוב עם הניסיון והמיומנות בניהול משא ומתן והליכים משפטיים בתחום הרשלנות הרפואית, יחד עם הקשרים החשובים וההיכרות עם הגורמים הרפואיים שיש בידיהם כדי לעשות למען טובת התובע ומטרותיו בתיק רשלנות רפואית. עורך הדין מעניק יעוץ ראשוני ולאחר בחינת חומר הראיות בתיק והנסיבות, מועבר כלל התיעוד לבדיקת רופא מומחה על מנת לברר את שאלת האחריות הרובצת לפתחו של הגורם הרפואי, כלומר – האם במקרה פלוני מתקיימת רשלנות רפואית שניתן לתבוע בגינה? ומהו היקף הנזקים והנכות שנגרמו כתוצאה הימנה?

      כיצד אדע אם יש לי עילה ברשלנות רפואית?

      עורך דין מומלץ רשלנות רפואית ניסן מנו מוביל בתחומו, עוסק באופן בלבדי בדיני נזיקין ורשלנות רפואית ופועל למען תובעים בלבד במקצועיות ללא פשרות. בפגישתכם הראשונה עמו, יבחן עורך הדין מנו את נסיבותיכם ויעריך את מצבכם המשפטי לאור זכויותיכם כמטופלים בהתאם לחוק. משרדנו מקפיד על ליווי שוטף ושקיפות מלאה לאורך ההליך והתאמתו אישית לכל לקוחה ולקוח. הבטיחו את קבלת הייעוץ והליווי המשפטי לו אתם זקוקים וצרו קשר עם משרדנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      כיצד מתחילים בתהליך?

      לצד טענות עובדתיות ומשפטיות, וכדי להוכיח טענת רשלנות רפואית המיוחסת לגורם רפואי, על התובע לצרף חוות דעת מומחים רפואיים בתחומים הרלוונטיים לתביעתו. מדובר בחוות דעת המתייחסת לרשלנות הרפואית עצמה ומבססת את האחריות המיוחסת לנתבע על דרך המעשה ו/או המחדל, וכן בחוות דעת לעניין אומדן והיקף הנזקים שנגרמו לתובע. משרד עורך דין רשלנות רפואית במרכז מפנה את לקוחותיו לבדיקות מומחים בכל תחומי הרפואה לצורך חוות דעת משפטיות. לצד עבודה מקצועית, יסודית וחתירה בלתי מתפשרת להישגים המשפטיים הטובים ביותר, שם משרדנו לנגד עיניו את טובת הלקוח והגשמת מטרותיו ופועל למענו בנאמנות ובשקיפות תוך הקפדה על זמינות עבורו. לסיוע מקצועי בנושאי רשלנות רפואית, צרו קשר עם עורך הדין ניסן מנו באתר או בטלפון 050-2375955.

      באילו תחומים פועל עורך דין רשלנות רפואית במרכז?

      משרדו של עורך הדין ניסן מנו מייצג ופועל למען תובעים בלבד, במסגרת תביעות רשלנות רפואית כנגד גורמים רפואיים שונים, בהם רופאים ואנשי צוות רפואי נוספים, בתי חולים וקופות חולים ואף גופים גדולים יותר כמו מדינת ישראל ומשרד הבריאות. מדובר בתביעות בגין נזקים שנגרמו לתובע ו/או למשפחתו אגב טיפולים רפואיים כגון בדיקות, אשפוז, ניתוח, אבחון רפואי שגוי או מאוחר, הריון, מעקב הריון ולידה ועוד נסיבות שונות.

      עורך דין רשלנות רפואית בהריון

      כאשר אנו פונים לרופא אנו מפקידים את בריאותנו ושלמות גופנו בידיו. כאיש אמוננו, אנו בוטחים בו כי יפעל במקצועיות וביסודיות למיצוי הבירור הרפואי, יבצע אבחנה נכונה, יגלה מקצועיות ויורה על הטיפול הנכון וההולם בנסיבות. בדומה לכך, תכנון הריון, מעקב הריון ולידה מחייבים טיפול רפואי מקיף לפני ההריון, בראשיתו ובמהלך הלידה. תביעות שעילתן ברשלנות רפואית בהריון מכוונות לקבלת פיצויים בגין נזקים שנגרמו לעובר ו/או ליולדת כתוצאה מרשלנות של רופא, מוסד רפואי או צוות רפואי במהלך ההריון ו/או הלידה. כאשר עולה סברה כי גורם רפואי לא פעל כפי שמצופה ממנו לפעול, כפי שהיה עליו לפעול או כפי שמקצועו, מומחיותו, ניסיונו והסטנדרטים המקובלים דורשים ממנו לפעול וכתוצאה מכך נגרמו נזקים לעובר ו/או ליולדת, הרי שיש מקום לבחון אפשרות של הגשת תביעה אזרחית באמצעות עורך דין רשלנות רפואית בהריון.

      פנו לייעוץ משפטי

      לעורך הדין ניסן מנו ניסיון רב שנים בניהול תביעות רשלנות רפואית בתחומי גינקולוגיה ומיילדות. היכרותו עם מגוון רחב של מקרים וגורמים רפואיים וניסיונו המשפטי, מעניקים ללקוחותיו יתרון משפטי מובהק ביחס לגורמים הרפואיים המעוולים. אם נגרמו לכם ו/או לתינוקכם נזקים אגב הריון ו/או לידה כתוצאה של רשלנות רפואית, מומלץ לפנות לעורך דין רשלנות רפואית בהריון לצורך בחינת הנסיבות והראיות והערכת סיכויי התביעה נגד הגורמים הרפואיים המעורבים.

       

      עורך דין רשלנות רפואית בהריון – פיצוי בגין נזקים

      כחלק בלתי נפרד מהאבחון הרפואי שקודם להריון, על הרופא המומחה בגינקולוגיה ומיילדות לערוך בירור מקיף וקפדני של ההיסטוריה והרקע הרפואי המשפחתי והעדתי של הזוג העתיד להביא יחד ילד לעולם, בשאלה של סיכויי העובר ללקות במחלות גנטיות, מומים מולדים ועוד. טרם תהרה האישה, ימליץ הרופא בפני הזוג ויפנה אותם לבדיקות גנטיות רלוונטיות, לרבות אלה שאינן ממומנות על ידי קופת החולים. במהלך ההריון על הרופא לבצע מעקב ולהקפיד כי האישה תופנה אל הבדיקות הדרושות בהתאם לשלבי התפתחות העובר. ככל שהבדיקות מעלות תוצאות המעידות על מום בעובר, יש להפנות את ההרה למומחים המתאימים ולשקול את הפסקת ההריון.

      עו"ד רשלנות רפואית בהריון

      תביעות משפטיות לא מעטות מוגשות בנושא רשלנות רפואית בהריון, הגורמת נזקים לאם או לעובר. רשימת המקרים הנחשבים כרשלנות רפואית בהריון אינה מוגבלת ואין חוק בנושא רשלנות בהריון. מדובר על התנהלות בלתי סבירה של גורם או כמה, שלקחו חלק בטיפול באישה בהריון ותוך כדי כך נגרם נזק לאישה או לעובר. אם מדובר בנזקים שנגרמו כתוצאה מרשלנות לאישה ההרה, ניתן לתבוע עד שבע שנים מהריון ואם מדובר בנזק לעובר, ניתן לתבוע עד לגיל 25. בכל חשד פנו עוד היום לייעוץ אצל עורך דין רשלנות רפואית בהריון. זה נכון בהחלט שלא תמיד ניתן להימנע מטרגדיות במהלך ההיריון אך ישנם מספר די גבוה של אימהות ותינוקות שנפגעו על ידי רופאים רשלניים, או טיפול רפואי רשלני. בכל מקרה של חשד לרשלנות רפואית בהריון, ניתן לפנות אל משרדו של עורך דין ניסן מנו, מומחה בתחום, בעל ותק וניסיון רב שנים.

      עורך דין לרשלנות רפואית בהריון – יכול לקרות לכולנו

      רשלנות רפואית בהריון, היא מסוג התביעות המורכבות ביותר הקיימות בקטגוריית תביעות רשלנות רפואית ונזקי גוף. מדובר בתחום הכולל סוגיות רפואיות שונות, ביניהן פריון, גניקולוגיה, נוירולוגיה של היילוד, מיילדות, גנטיקה ועוד. בעיות מסוג זה יכולות להוביל לנזק בלתי הפיך לאם וגם לעובר, ובמקרים קיצוניים אם יכול להיגרם מוות למי משניהם. לעיתים כתוצאה מרשלנות רפואית, נגרם נזק כבד למשפחה שלמה לאורך כל חייה, ויש עליהם להתמודד עם הוצאות כלכליות לא פשוטות לאורך כל החיים. לכן חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית בהריון מומחה בתחום.

      תביעת רשלנות רפואית בהריון – אל תוותרו

      בין הסוגים השונים של הרשלנות הרפואית, הנפוצים שביניהם הם, אי גילוי של פגמים גנטיים, אי הבחנה בבעיות בהתפתחות העובר, מחלה של האם שיכולה לסכן אותה ואת העובר ולא אובחנה, אי גילוי של מומים ופגמים מולדים ועוד. לכן, מומלץ בכל בעיה לפנות לניסן מנו, עורך דין ותיק ובעל ניסיון רב בתחום, שיסייע לכם לקבל את זכויותיכם.

      רשלנות בהריון

      בעולם המערבי קיימת מגיפה שקטה עליה לא נוטים או אוהבים לדבר, והיא עונה לשם רשלנות רפואית בהריון. כיום מקובל יותר לחשוב כי טעויות אלו נעשות, שכן גם המערכת הבריאותית איננה חפה מטעויות ובמיוחד בהליכים כל כך מיוחדים ומרגשים כמו הבאת חיים אל העולם. מקרים אלו יכולים להתרחש במגוון נקודות לאורך ההיריון והליווי של בית החולים או הרופא, ומקרה קטן של חוסר תשומת לב עלול להוביל לכדי אסון עבור האם או העובר. לכן במקרים שכאלו מומלץ לבחור איש מקצוע אמין ומקצועי, כמו עורך דין ניסן מנו המתמחה בתיקי רשלנות רפואית בזמן ההיריון ואחריו.

      רשלנות רפואית בהריון-מה עלול להשתבש?

      המחשבה שהליך כמו היריון הינו הליך טבעי, פשוט הדורש כמה שפחות התערבות חיצונית ככל הנראה שייכת לעבר. כיום ליווי היריון נעשה החל מבדיקות גנטיות שלפני הכניסה להריון וכלה בבדיקות לאורך כל תקופת ההיריון ואחריה. על כן רשלנות רפואית בהריון, עלולה להתהוות בכל אחד מאותם שלבים ולגרום לנזקים אדירים.

      מקרים כמו חסימה של צינור מזון או אפילו הרעלת הריון, אשר עלולים להוביל לנזקים גדולים לעובר ולעיתים גם לאם, דורשים בדיקה ערנית ועקבית של הצוות הרפואי. במקרה והאם הריונית לא עוברת את שורת בדיקות מלאה בכדי להוכיח כי איננה סובלת ממקרים דומים לאלו או כאלו העלולים לסכן אותה או את העובר בזמן אשפוז, הרי שזו היא יכולה להיחשב לרשלנות רפואית.

      לא רק שלילה של מקרים

      רשלנות רפואית בהריון יכולה לא רק בשלילה של מקרים חמורים או דרך שורת בדיקות שמחויבים ההורים לעתיד לעבור, אלא גם באי מניעה של לידה מוקדמת או לעיתים ביצוע זירוז הריון שגוי. מקרים אלו ומקרים נוספים אשר עלולים להתבצע זמן הלידה, עלולים לפגוע גם כן באם היולדת וגם בעובר אותה היא נושאת.

      לכן מקרים של רשלנות רפואית בזמן ההיריון, ניתן לתבוע את המוסד או הצוות הרפואי גם בהגיעו של הילוד לגיל שמונה עשרה. לכן בכדי להגיש תביעה ייצוגית ראויה ומלאה של הסיפור שלכם, מומלץ לפנות אל עורך דין ניסן מנו.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן